To potwierdzenie nieustannego doskonalenia struktury i procesów zarządzania jakością (QMS) w każdej z naszych fabryk. Gwarantuje on zdolność do sprostania nawet najbardziej surowym wymaganiom jakościowym naszych klientów.
- Skupiamy się na kliencie: dążenie do spełnienia a nawet do przekraczania oczekiwań klientów jest naszym priorytetem.
- Wszyscy pracownicy są włączani w osiąganie celów jakościowych dzięki liderom ustanawiającym wspólny kierunek działania.
- Oddany i zaangażowany zespół skupiony na efektach swojej pracy.
- Wprowadzenie holistycznej analizy procesów oraz zależności między nimi. Takie podejście procesowe umożliwia nam efektywniejsze osiąganie zamierzonych wyników.
- Dążymy do usprawniania procesów w celu zwiększania ich wydajności. Analizujemy źródła problemów, aby przeciwdziałać ich występowaniu, wprowadzamy działania naprawcze. Reagujemy na wewnętrzne i zewnętrzne szansy i zagrożenia.
- Dokładamy wszelkich starań, aby nasze decyzje były dokładnie przemyślane i nie niosły za sobą niezamierzonych konsekwencji. Analizujemy fakty i dane usiłując osiągnąć większą obiektywność i zrozumieć różne punkty widzenia.
- Relacje z dostawcami i siecią dystrybutorów są dla nas niezwykle ważne. Przekładają się na prawidłowe zarządzenia łańcuchem dostaw gwarantującym zrównoważony obieg towarów i usług. Popieramy dzielenie się zasobami i kompetencjami w celu osiągnięcia wspólnego sukcesu.