Wspieramy akcję edukacyjną STYROPIAN MEN!

edukacja, Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropian, styropian cechy
3 lipca 2018
Wspieramy akcję edukacyjną STYROPIAN MEN!

Powrót STYROPIAN Men – nowa edycja akcji edukacyjnej PSPS dla konsumentów

STYROPIAN Men – Gwiazdy Termoizolacji: Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy ponownie w akcji. Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu (PSPS) przygotowało drugą, po ubiegłorocznej, odsłonę medialnej kampanii edukacyjnej przybliżającej cechy styropianu, najpopularniejszego wyrobu do termoizolacji budynków w naszym kraju. Akcja informuje o wyjątkowych właściwościach płyt styropianowych oraz o ich różnorodnym zastosowaniu – do ocieplania fundamentów, podłóg, ścian i dachów. Po raz pierwszy osią działań edukacyjnych PSPS są spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Zrealizowana rok temu pierwsza edycja akcji informacyjnej „STYROPIAN Men – Gwiazdy Termoizolacji” spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, konsekwentnie zatem korzystamy z tej formuły w naszym dialogu z konsumentami. W bieżącym roku Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy propagowali już wiedzę o styropianie podczas targów Budma 2018 w Poznaniu i House Days 2018 w Nadarzynie. Działają edukacyjny profil STYROPIAN Men na Facebooku i kanał YouTube. Wraz z pełnią sezonu budowlanego chcemy wyjść z naszą informacją jeszcze szerzej, stąd obecność w telewizji. Ocieplenie domu to często inwestycja na całe życie, warto więc z rozmysłem dobrać odpowiedni wyrób do ochrony termicznej. Nasza akcja ma wspierać takie świadome decyzje konsumentów – podkreślił Kamil Kiejna, prezes PSPS.

STYROPIAN Men to cztery personifikacje różnych odmian wyrobu, z unikatowym zestawem atrybutów. Styropian Biały to doskonałe właściwości w najlepszej cenie, Szary – innowacyjność i najlepsza lambda (λ), nawet 0,031W/mK. Wodoodporny jest specjalistą od izolacji fundamentów, a Twardy, wyjątkowo trwały i wytrzymały, przeznaczony jest do podłóg, garaży i dachów płaskich.

Założeniem kampanii „STYROPIAN Men – Gwiazdy Termoizolacji” jest duża dawka informacji z zakresu termoizolacji, zamknięta w humorystycznej i łatwej do zapamiętania konwencji. Liczymy, że tak jak przed rokiem nasza akcja trafi na podatny grunt i pomoże inwestorom w zakupie styropianu jak najlepiej spełniającego ich potrzeby, ale też odpowiedniego pod kątem rosnących wymagań energooszczędności w budownictwie – podsumował szef PSPS.

Przebieg akcji można śledzić na stronie: www.styropian.men oraz w mediach społecznościowych:
Facebook, YouTube.

***
Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu

Powołane w 2009 roku, zrzesza wiodących na polskim rynku producentów izolacyjnych płyt styropianowych stosowanych w budownictwie. Organizacja współtworzy normy techniczne i przepisy prawne dotyczące produkcji i zastosowań styropianu do termoizolacji w budownictwie. Stowarzyszenie współdziała z krajowymi i zagranicznymi organizacjami branży budowlanej, instytucjami naukowo-technicznymi, organami administracji państwowej i samorządowej na rzecz rozwoju produktów styropianowych oraz ich zastosowań. PSPS podejmuje liczne działania na rzecz jakości styropianu dla budownictwa na polskim rynku, wspiera i upowszechnia zasady uczciwej konkurencji oraz dobre standardy na rynku budowlanym. Dalsze informacje: www.producencistyropianu.pl, www.styropian.men.

Kontakt dla dziennikarzy

Justyna Kozińska-Górecka
Rzecznik prasowy Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu
tel. +48 795 448 735, email: justyna@jgkg.pl
JGKG Warsztat Komunikacji

Zapoznaj się z pozostałymi aktualnościami

KOMEBAC – nowoczesne systemy opakowaniowe w logistyce

8 czerwca 2022

Dynamiczny rozwój sektora e-commerce i zmiany w zachowaniach konsumenckich sprawiają, że producenci, dystrybutorzy i firmy logistyczne stają przed koniecznością zwiększania efektywności procesów transportowych. Automatyzacja[…]

Dlaczego warto stosować EPP w produkcji rekuperatorów, systemów rur i innych rozwiązań dla HVAC?

2 czerwca 2022

Wszechstronne właściwości EPP sprawiają, że w wielu zastosowaniach może ono z powodzeniem zastąpić wiele materiałów, jak np. blacha stosowana do produkcji obudów w urządzeniach HVAC. Spieniony[…]

Zobacz podsumowanie Knauf Industries z Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack!

19 maja 2022

W dniach 26-28 kwietnia 2022 Knauf Industries był wystawcą jednego z największych eventów związanych z branżą opakowań Warsaw Pack 2022. Na naszym[…]

Wróć do aktualności